Bjärebygden 2024 är just nu under tryckning och vi ser fram emot att ta del av alla spännande och intressanta berättelser och artiklar om Bjärebygden.
Vi hoppas att du även i fortsättningen önskar stödja hembygdsföreningen genom ditt medlemskap. Ständiga medlemmar kan övergå till att bli årsmedlemmar.

På julmarknaden den 9 december kan du som vanligt hämta ditt förbetalda exemplar av Bjärebygden eller köpa boken på plats (betalning via Swish).

Efter den 15 december går det att hämta ut ert exemplar av Bjärebygden hos Turistbyrån på Mariatorget. En förutsättning är att den är förbetald. Det går inte att köpa boken på Turistbyrån. Beställning görs via mail till [email protected].

Image

Betala senast den 1 december till Bjäre Härads Hembygdsförenings bankgiro 650-9269 om du vill försäkra dig om att få årsboken före jul.

Glöm inte ange namn och adress samt, om du inte redan gjort det, din ev mailadress!

Läs mer om hembygdsföreningen och aktiviteter som anordnas på vår hemsida.

Se www.hembygd.se/bjare-harads. Vi finns också på Facebook och Instagram.

Ingrid Thuresson, [email protected]
Hans Lanner, [email protected]