Torsdag 18 juli kl. 17.00 i Palmbäcks lada, Husarö

Under åren har Lise & Gertrud synts i allt från Allsång på Skansen till Nobelfesten, från Idrottsgalan till Riksmötets öppnande och på allsköns scener runt om i landet.De har gjort sig ett namn på att tolka kända låter som ”alla” har hört på ett egensinnigt och högst personligt sätt.

Stort grattis till årets vinnare av Karamelodiktstipendiet!

Efter förra sommarens uppskattade gästspel är nu Lise & Gertrud tillbaka i Palmbäcks Lada, Husarö, med en ny sommarkonsert 2024. utgör de duon Lise & Gertrud. M& Gertrud. Man 25 år tillbaka. De bjuder de på en skön blandning av svenska och internationella favoriter. En musikalisk cocktail som rymmer alla möjliga färger och stämningar. Vändningar och två röster som inte lämnar någon oberörd.

Inträde: 250 kr

Detta sker med stöd av Kultur- och fritidsnämnden i Österåkers kommun.

Anmälan sker när du betalar via swish. Platserna är begränsade. Vi får vara max 150 personer.

När du swishar, ange namn på den/de person/er som betalningen gäller.
”L&G” är förifyllt på meddelanderaden.
Skriv namnen efter ”L&G”, så vi vet att betalningen avser detta evenemang. Tack!

Det går också att betala på plats om det finns platser kvar.

Varmt välkomna! HLHF

Husarö Lotsmuseum och Hembygdsförening