Välkommen att medverka på Hyltebygdens Ljusfest med höstmarknad på Lindekullen lördagen den 14 september!
För att förlänga säsongen och erbjuda boende och besökare en sensommaraktivitet, så kommer vi att lördagen den 14 september 2024 genomföra Hyltes andra Ljusfest på Lindekullen. Under eftermiddagen, med start kl. 14.00, kommer det vara en höstmarknad där du som lokal hantverkare/mataktör/förening är välkomna att medverka som utställare. Matservering och fika kommer att finnas. Förra året kom ca 600 besökare!
När mörkret faller på kommer Ljusfestens aktiviteter att ta vid.

Hur anmäler jag mig?
Du anmäler dig genom att maila följande information till [email protected] senast den 17 juni
(alternativt lämna in informationen nedan skriftligen till kommunens Kontaktcenter)
Företagets/utställarens namn:
Telefonnummer:
Kort beskrivning av det du säljer/erbjuder:
Vi har elplatser till förfogande så ange om du behöver elplats vid din anmälan!

Vad kostar det?
Betala in 150 kr via swishnummer 070-564 55 86 (Kristoffer Kabell) senast den 1 augusti. Ingen betalning – ingen anmälan. Observera att din anmälan är bindande!
Har du frågor? Kontakta Marknadsansvarig Kristoffer Kabell på tfn 070-564 55 86

Ett evenemang i samverkan med Hylte Hembygdsförening och:

Hylte Hembygdsförening

Skapad av: Ingemar Lund (2024-06-06 17:55:51) Kontakta föreningen